פינת ישיבה שתגרום

פינת ישיבה שתגרום לכם להרגיש בסיני

כל רהיט שאנו מכניסים הביתה מביא איתו "אופי" ומשנה (לפעמים יותר ולפעמים פחות) את נראות הבית. פינת ישיבה היא כמובן ריהוט שמושך אליו מיד תשומת לב ובאפשרותה להכתיב את ה'טון' העיצובי של הסלון, המרפסת ואפילו של הגינה – הכל תלוי בחומרים מהם היא עשויה (עץ, ברזל, במבוק, ריפוד) ובצבעים שהיא מביאה יחד איתה.

פינת ישיבה שתגרום לכם להרגיש בבית

לפני שאתם ניגשים לעצב את הסלון ולהפיח חיים בבית יש להחליט תחילה איזה תחושה תרצו לקבל כשאתם מגיעים הביתה? מה הצבעים האהובים עליכם ואיך הם גורמים לכם להרגיש? אילו בדים אהובים עליכם למגע? אחרי הכל, זו פינה שתרצו לבלות עליה כמה שיותר וחשוב שהיא תתאים לכם כמה שיותר. אחרי שעניתם על כל השאלות האלו תוכלו לגשת לצעד הבא ולבחור מבין שלל האפשרויות הקיימות.

פינת הישיבה של וושוושי היא ללא ספק פינת הישיבה שתגרום לכם להרגיש בסיני אבל בקלאס כמו שאומרים – פינת ישיבה שמעניקה לבית מראה אותנטי ונעים, מגיעה מחומרי גלם אקולוגיים ואיכותיים שנעשית כולה בעבודה יד. פינות הישיבה של וושוושי עשויות עץ מלא ומגיעות עם מזרנים וכריות במילוי כותנה ובציפוי בדי כותנה חלקים ונעימים למגע.

פינת ישיבה

הכי בבית שיש – פינות הישיבה של washwashi

סיני אצליכם בבית

פינות הישיבה של וושוושי משלבות את המראה המסורתי של פינות הזולה שנמצאות בחופי סיני ומביאות איתם את הרוגע, אווירת החופש, השלווה והיופי יחד עם העץ המלא והטבעי שמוסיף מראה מעט יותר מודרני. יחד עם שלל אפשרויות הבחירה מבין קולקציית הבדים של וושוושי לשנת 2018 ניתן לעצב את פינות הישיבה כמעט בכל סגנון ומראה:

לפינות ישיבה במראה יותר אתני אפשר לבחור מבין שלל ההדפסים האתניים שבקטלוג, ליצירת מראה רגוע ועדין (למשל לפינת ישיבה בקליניקה טיפולית) ניתן לבחור בדים בצבעי פסטל שמשרים רוגע ושלווה (למשל מבין גווני הכחול, בז', ירוק, אפור או שמנת) לפינת ישיבה בחדר ילדים אפשר לשחק עם מספר צבעים יחד וליצור פינה צבעונית וייחודית וכמובן שבסופו של דבר, הכל צריך להתאים לצבעים שאתם אוהבים ועושים לכם טוב על הלב.

פינת ישיבה כפות תמרים

כמו בסיני, רק בגינה שלכם

היופי הוא באפשרות

אנחנו בוושוושי מאמינים שאתם יודעים מה אתם אוהבים, לכן ניתן לשנות ולהרכיב את הפינות בהתאמה אישית לגמרי – לבחור סוגי מזרנים וכריות בגדלים ובצורות שאתם אוהבים ולבחור את גודל הספסלים לפי הצרכים שלכם! כמובן שבחנות תוכלו להתרשם מפינות ישיבה בתצוגה ולהתייעץ בצוות המקצועי לגבי שילובים ממולצים בכל שלב בהחלטתכם.

מחכים לכם – washwashi מוצרים בהשראת חופי סיני.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *