אקססוריז לפינת הזולה

אקססוריז לפינת הזולה הבייתית

פינת הזולה הבייתית שלנו היא מקום מפלט, מקום שאפשר להירגע בו, לשים את הראש ולהתחבר לשקט הפנימי שבנו. המיקומים שלה בתוך הבית משתנים בהתאם לצרכי הדיירים; פעם היא ממוקמת בחצר, פעם במרפסת, פעם בלב הסלון ולפעמים בכלל בקליניקה או בחדר השינה אך הבסיס של כל הפינות הוא אותו בסיס – פינת ישיבה נמוכה, מזרונים מפנקים וכריות נעימות שיעטפו אותנו ויגרמו לנו להתמסר לנוחות הבלתי נגמרת…

אקססוריז לפינת הזולה הבייתית – שדרוג בכמה צעדים פשוטים

כמו כל דבר בחיים גם את פינת הישיבה שלנו אפשר לשדרג באמצעות ,תוספת של אקססוריז לפינת הזולה הבייתית – אביזרים משלימים לפינה אשר ישדרגו את נראות הפינה וחלקם ישדרגו את השהייה בה. מה שבטוח, מכאן לא תרצו לקום!

הצללה מפני השמש / הגנה מפני הגשם

הצללה היא תוספת אלמנטרית לפינת הזולה בעיקר במידה ומדובר בפינת זולה המוצבת בחצר או במרפסת וחשופה לשמש זמן רב ביממה. הצללת הגינה/המרפסת תורמת לאריכות חיי פינת הזולה בכך שמונעת דהיית צבעי בדי הריפוד וכן בהגנה על העץ וכפות התמרים שמרכיבים את בסיס פינת הזולה, אך לא רק – הצללה מפני השמש מגינה גם עלינו כמובן ומאפשרת לנו לשהות בפינת הזולה בניחותא גם בימים שמשיים ללא חשש מפגיעת השמש.

במידה ויוצרים הצללה בגינה או במרפסת ניתן להגדיל ולבחור בהצללה שיוצרת גם הגנה מפני הגשם בחורף (לדוגמא: שימוש בסנטף, בניית פרגולה או גגון מחומרים שונים), כך פינת הזולה יכולה להישאר מחוץ לבית ולשמש אותנו בכל ימות השנה.

הצבת שטיח

שטיח הוא כבר מזמן לא אותו פריט כבד ומלא אבק שנשלף רק בימות החורף הקרים, הודות לחומרי גלם שונים והתפתחות טכנולוגית ניתן למצוא כעת מגוון שטיחים קלילים, נעימים ומהממים שמוסיפים חן לכל פינה בה הם נמצאים ובעיקר מפנקים את כפות הרגליים שהולכות עליהם.

שטיח יוצר בידוד מהרצפה הקרה, מוסיף צבע לחדר ומשמש כאביזר עיצובי בבית – השטיחים שמגיעים בצבעים ובטקסטורות שונות מתכתבים עם הסלון, הוילונות ושאר הצבעים בחדר וגורמים לתחושה בייתית ששולחת אותנו היישר לפינות הזולה של סיני ושל הודו.

שטיח כותנה

שטיחים בצבעים מדהימים שמתאימים לכל פינה בבית

נרות ותאורה בפינת זולה

לתאורה בחדר ישנה השפעה גדולה על מצב הרוח וה'מסר' שמקבלים כשנכנסים לחדר מסויים – אורות ניאון חזקים ולבנים מעוררים, ממקדים אותנו ויוצרים תחושה של משרד בעוד שאורות מעומעמים וחלשים מרגיעים אותנו, יוצרים אווירה מסתורית ומכינים את גופנו לשינה.

בחירת תאורה נכונה לפינת הזולה יכולה להפוך את השהייה בה לנעימה ומזמינה הרבה יותר בכמה צעדים פשוטים –
שימוש בנרות שיוצרים אור 'טבעי', רך ומעומעם והצבתם על שולחן פינת הזולה. תליית גרילנדות בעלות מנורות לד / מנורות בצבעים נעימים מעל פינת הזולה, שימוש באהילי חימר ליצירת אווירת זולה אותנטית ועוד…

אהיל חימר

שימוש בתאורה ליצירת אווירה רכה ונעימה – אהיל חימר אותנטי

ולסיום, תוספת קטנטנה אך משמעותית לפינת הזולה –

מידי פעם הדליקו לכם מקל קטורת קטן לפיזור ריח נעים באזור ולטיהור האנרגיות בבית. קחו נשימה, הישענו לאחור, פרשו רגליים והקסם יקרה מעצמו 😉

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *