washwashi

הכירו את Washwashi

אז מה זה בכלל washwashi?

מי שיודע בטח כבר ביקר שם בעבר… וושוושי היא חלקת אלוהים קטנה בלב המדבר הצחיח של סיני. מדובר על גב מים נצחי – מאגר מים מתוקים בלב המדבר, מקום עוצר נשימה ומדהים ביופיו.
כל מי שביקר בחופים המרהיבים של סיני זוכר חופשה קסומה על פינות הישיבה בסגנון נמוך ומפנק, ואת החיוך המרוח על הפנים בתקווה שזה לא ייגמר לעולם…
משהו בפשטות, בקלילות ובטבעיות יצר קסם שאין לו תחליף. ובדיוק בגלל זה רצינו להביא את סיני אליכם הביתה ישירות לסלון, לחצר או למרפסת!

וושוושי היא חנות המתמחה בעיצוב, ייבוא וייצור ריהוט פנים וחוץ בסגנון הסופג השראה מתרבות האירוח האותנטית של סיני ומאווירת המדבר, הנושק לים.

washwashi

וושוושי – חלקת אלוהים קטנה

המוצרים של Washwashi –

בוושוושי אנחנו מעצבים, מייצרים ומייבאים את המוצרים שלנו שנעשים בעבודת יד אומן מוקפדת ומיומנת, ברמת גימור גבוהה.
תוכלו למצוא אצלנו מגוון פינות זולה ופינות ישיבה בסגנון נמוך מחומרי גלם שונים – עץ מלא וכפות תמרים (אל דאגה, פינות הישיבה שלנו נוחות ומתאימות לקטנים ולגדולים כאחד).

רהיטי העץ הנמכרים בחנות הינם מהעץ האיכותי ביותר, נעשים בעבודה מדויקת וקפדנית ומיוצרים באהבה בנגרייה הנמצאת בפרדס חנה, את רהיטי כפות התמרים מכינים בעבודת יד מוקפדת בשיטה מסורתית בכפר פאהווה שנמצא במצרים.

מלבד פינות הזולה ופינות הישיבה תוכלו למצוא אצלנו שטיחים, מחצלות, כריות, מזרנים ומוצרי טקסטיל בשלל צבעים שיוסיפו צבע ויאירו את הבית.

פינת זולה וושוושי

המוצרים של וושוושי – סיני אצלכם בסלון

העסק הירוק שלנו

המוצרים שלנו בוושוושי מיוצרים בעבודת יד מלאה מחומרים טבעיים וממוחזרים כגון: עץ טבעי, כפות תמרים, בקבוקי פלסטיק ממוחזרים, כותנה מלאה, וחימר ללא פגיעה במשאבי הטבע בשום שלב של היצור.

איפה ניתן למצוא אותנו?

החנות ונגריית וושוושי ממוקמות בפרדס חנה ברחוב תדהר 1 (מול מרכז BIG) שם ניתן לקבל יעוץ אישי לעיצוב הפינה המיוחדת שלכם בבית או בחצר, את המוצרים שלנו ניתן גם להזמין טלפונית ואנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.

אנו מקווים שהחנות תהווה מרכז לאוהבי סיני בארץ, בואו לקבל השראה, לשאול שאלות ותקבלו את סיני עם שליח עד הבית 🙂

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *