פינת ישיבה עם משענות יד

פינת זולה מעץ לגינה

עץ טבעי הוא אחד מחומרי הגלם בנמצא בשימוש האדם מימי קדם לשלל מטרות; בניית כלי ציד ולחימה, כלי אוכל ובישול, ריהוט ועוד. גם כיום כמו בעבר תופסים העצים מקום של כבוד בעולמנו, הן להכנת כלים ומוצרים והן בתרומתם החשובה עד מאוד לכדור הארץ, לאוויר שאנו נושמים ולמערכת האקולוגית כולה. עצים רבים נמצאים בשימוש וכל אחד מהם יתרונותיו וחסרונותיו אך אין ספק שאחד העצים העתיקים בעולם בעל חשיבות רבה לתעשייה הוא עץ האורן.

עץ האורן נפוץ באופן טבעי בחלקים רבים של העולם ובחלקים נוספים מגדלים אותו באופן מלאכותי לצרכי תעשייה בשל יתרונותיו: עץ האורן הוא עץ רך וקל לעיבוד, הוא גדל בצפיפות ולכן ניתן לגדל אורנים רבים על שטח יחסית קטן והוא צומח במהירות יחסית לעצים אחרים – כל אלו הופכים אותו לעץ אידיאלי לשימוש בתעשיית הבניה, הריהוט ואף להכנת נייר.

פינת זולה מעץ אורן לגינה

אנו בחברת וושוושי משתמשים בחומרים גלם טבעיים בלבד לייצור פינות הישיבה והזולה שלנו ולכן פינות הישיבה שלנו עשויות משני חומרים עיקריים: כפות תמרים אשר מעובדים ומכופפים בעבודת יד שעוברת במשך דורות מאב לבן במצרים, וכך נוצרת פינת ישיבה אותנטיות ומסורתיות ופינות ישיבה העשויות עץ אורן מלא ונעשות גם הן בעבודת יד מלאה בנגרייה שלנו שנמצאת בפרדס חנה.

פינות הזולה שלנו העשויות עץ מלא משתלבות באופן מושלם יחד עם כריות ומזרני הכותנה הנעימים שלנו, כך נוצרת פינת זולה במראה טבעי ונקי אך לא פחות חשוב – פינות הזולה שלנו עמידות וחזקות, שומרות על מראה נפלא לאורך זמן ודורשות מעט מאוד טיפול ותחזוק.

פינת זולה

פינת זולה מעץ מלא – טבעי, יפה ונוח

עץ אורן שמירה וטיפוח

פינת זולה מעץ אורן אמנם דורשת מעט תחזוק אך יש מספר דברים שרצוי להקפיד עליהם על מנת להאריך את חיי פינת הזולה ככל שאפשר: עץ האורן ככל עץ סופח אליו מים ועלול להתנפח ולשנות צורתו (אל חשש מעט מים לא יפגמו בו כלל) ובכל זאת – המלצתינו היא לאחסן את פינת הזולה במקום מקורה שאינו חשוף למים במהלך החורף והגשמים, במיוחד לשם כך פינות הזולה של וושוושי מתקפלות ומאפשרות הזזה נוחה ואחסון קל.

צביעת העץ – אחת לשנה/שנתיים אנו מציעים לצבוע את פינת הזולה מחדש בצבע מתאים לעץ אורן על מנת לשמור על מראה רענן ולמזער ככל שניתן את פגעי השמש ומזג האוויר.

תוכלו לבחור אם תרצו את פינת הזולה שלכם מעץ אורן טבעי ולבן, או מעץ אורן מחוטא (שבתחילה נראה בגוון מעט יותר ירקרק) וכמובן שאת כריות ומזרני פינת הזולה ניתן להזמין בצבעים האהובים עליכם בשילוב בדים חלקים ובדים מודפסים בהתאם לצבעים הנמצאים בקטלוג שלנו.

למעבר לצפיי בפינות הזולה שלנו לחצו כאן >>

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *